suami yg kedekut....

Go down

suami yg kedekut....

Post  LaDyBrId_831 on 16th November 2007, 3:08 pm

baca kpd suami2 yg diluar sane...huhhuuhu

Suatu malam seorang isteri meminta wang belanja tambahan dari suaminya seorang yang kedekut. Lalu suaminya mengeluarkan wang RM 5000 dari poketnya lalu berjalan ke
arah cermin.


"Awak tengok wang yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin...

"Awak ambil yang itu.. dan yang diluar cermin ini.. adalah wang saya!"



Malam berikutnya si suami terkejut ketika baru balik dari pejabat dan melihat ada satey kambing serta rendang di meja makan. Lalu ia bertanya kepada isterinya,



"Mana awak dapat wang untuk beli semua ni?"



Isterinya tidak menjawab... dan terus menarik tangan suaminya masuk kebilik. Di dalam bilik.. suaminya mengulangi pertanyaannya.. lalu si isteri pun menanggalkan semua

pakaiannya dan berjalan ke depan cermin..



"Awak lihat tubuh yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin...

"Itu adalah kepunyaanmu... dan yang diluar cermin ini pula adalah kepunyaan penjual satey ini !"


cerita ini adalah rekaan semata2.. tidak ada kena mengena samada yg hidup mahupon yg meninggal dunia.
__________________
www.jcars.forumotion.com
www.taharah.com.my
avatar
LaDyBrId_831

Posts : 679
Join date : 2007-10-23
Age : 38
Location : SPK Sunway Damansara

View user profile http://www.taharah.com.my

Back to top Go down

Re: suami yg kedekut....

Post  L2 j-mode on 16th November 2007, 3:46 pm

banyak pengajaran citer nie... ringkasnyer para-para suami janganlah kedekut kat isteri.... lau x apelah guna berkeluarga.... Cool Cool kalo masa becinta sanggup direnang lautan api.........hehehehehe
avatar
L2 j-mode

Posts : 375
Join date : 2007-10-23
Age : 34
Location : kepong

View user profile

Back to top Go down

Re: suami yg kedekut....

Post  kechik_rv4 on 16th November 2007, 10:13 pm

mmg sedap brader satay tukann....kedekut punyer psl body jd korban...
tula jgnla kedekut sgt,kedekut pun bertempatlah...tol?? Very Happy
avatar
kechik_rv4

Posts : 141
Join date : 2007-10-23
Age : 33
Location : kepong t.u.j

View user profile

Back to top Go down

Re: suami yg kedekut....

Post  TD_killer on 16th November 2007, 10:17 pm

uuushhhh memang xpatut tul nieee...... patut kene laki camnie kene rejam jer ngan tayar.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
oit xsanggup oit kene macam tue weyyyyyy..... apa pun kat dalam forum tue janganla buat macam korang punya
avatar
TD_killer

Posts : 185
Join date : 2007-10-24
Age : 34
Location : sg tua

View user profile

Back to top Go down

Re: suami yg kedekut....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum