kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Go down

kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  LaDyBrId_831 on 16th November 2007, 3:51 pm

huhuhuhuhu bahaya ni.....
klu rosak panggil la AAM...
avatar
LaDyBrId_831

Posts : 679
Join date : 2007-10-23
Age : 38
Location : SPK Sunway Damansara

View user profile http://www.taharah.com.my

Back to top Go down

Re: kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  kechik_rv4 on 16th November 2007, 10:19 pm

pehh ni mmg esktrem doo..tak penah aku tengok lg org buat...
ade satu aku tgk itu hari..membe aku nak cabut salencer...
kene ikat kat tiang pagar tuh...sapela tu??
wawawawawawawawa
avatar
kechik_rv4

Posts : 141
Join date : 2007-10-23
Age : 33
Location : kepong t.u.j

View user profile

Back to top Go down

Re: kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  TD_killer on 16th November 2007, 10:24 pm

ppppeeerrrggghhhh dasat niee.....huhuhuhuh bukan main miskin xde jek.....tue la ade sesiapa ade no AAM ker, encong punya budak ker, JAF ker....huhuh Razz Razz
avatar
TD_killer

Posts : 185
Join date : 2007-10-24
Age : 34
Location : sg tua

View user profile

Back to top Go down

Re: kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  kechik_rv4 on 16th November 2007, 10:27 pm

TD_killer wrote:ppppeeerrrggghhhh dasat niee.....huhuhuhuh bukan main miskin xde jek.....tue la ade sesiapa ade no AAM ker, encong punya budak ker, JAF ker....huhuh Razz Razz

manyak hal lah..kasi blanje skit nom bdk aam mintak tlg mih...
kecian aku tgk...huhuhuhu
avatar
kechik_rv4

Posts : 141
Join date : 2007-10-23
Age : 33
Location : kepong t.u.j

View user profile

Back to top Go down

Re: kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  TD_killer on 16th November 2007, 10:35 pm

hati² ngan budak AAM, semua tu mempunyai kuderat yang terhad....kuikkuikuikui Very Happy Very Happy
kang takut ade yang bahagian lain yang patah lak...aku takmau campur....
baik .....cccccaaaabbbuuuuttttttt cyclops
avatar
TD_killer

Posts : 185
Join date : 2007-10-24
Age : 34
Location : sg tua

View user profile

Back to top Go down

Re: kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  L2 j-mode on 16th November 2007, 10:46 pm

aku sokong td_killer.... kang abis patah satu badan.... hehehehe

aku pun nak lari gak......bounce bounce
avatar
L2 j-mode

Posts : 375
Join date : 2007-10-23
Age : 34
Location : kepong

View user profile

Back to top Go down

Re: kalau korg ada insurans boleh buat mcm ni...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum