sayalah org tu...

Go down

sayalah org tu... Empty sayalah org tu...

Post  LaDyBrId_831 on 8th January 2008, 5:48 pm

Sketsa : SAYALAH ORANGNYA....

--------------------------------------------------------------------------------

Sang ayah dan ibu sangat marah ketika mengetahui anak perempuan mereka, seorang penjual bunga telah hamil.

"Siapa si bedebah itu !" jerit sang ayah, sedang si ibu menangis.
"Suruh dia datang kesini!"

Si anak pun sms teman lelaki ( seorang wazir) yang menghamilinya.

Setengah jam kemudian sebuah Ferrari merah dengan lampu ambulan di atsnya berhenti di depan rumah. Seorang lelaki agak tua yang berbangsa cina keluar dari kereta, mengetuk pintu lalu masuk ke rumah. Lelaki itu berhadapan dengan ibu dan ayah perempuan yang telah dihamilinya. Dia berkata, "Sayalah orangnya…saya yang telah menghamilkan anak anda. Tapi terus terang saya katakan saya tidak dapat menikahi anak anda kerana isteri saya tak mengizinkan".

Namun bagaimanapun, saya akan bertanggung jawab. Sekiranya anak anda melahirkan seorang bayi perempuan saya akan wasiatkan untuknya dua buah supermarket, sebuah hotel dan wang tunai.

Sekiranya dia melahirkan anak lelaki saya akan wasiatkan untuknya dua buah kereta mewah, dua buah supermarket, dua buah hotel dan wang tunai.

Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya lakukan?"

Sang ayah berfikir. Si ibu berhenti menangis.
Akhirnya sambil menepuk bahu lelaki itu, sang ayah berkata,
"Kalau keguguran, kamu cuba lagi ya !!"

Moral of the story : MALAYSIA BOLEH !!!!
LaDyBrId_831
LaDyBrId_831

Posts : 679
Join date : 2007-10-23
Age : 39
Location : SPK Sunway Damansara

http://www.taharah.com.my

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu...

Post  mie rv4 on 8th January 2008, 8:01 pm

mcm siot jek ayat dia
memang tak bermoral langsung
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu...

Post  L2 j-mode on 8th January 2008, 10:06 pm

kesimpulan citer nie.... manusia memang kalah nagn duit... jdi berhati-hatilah.... kerana boleh merosakkan......
L2 j-mode
L2 j-mode

Posts : 375
Join date : 2007-10-23
Age : 35
Location : kepong

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu...

Post  mie rv4 on 9th January 2008, 8:23 am

tau takpe dgn duit sume leh lepas
bikin kete pun pakai duit kan
kalau pakai daun kan best
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu....

Post  ladyboss_5882 on 9th January 2008, 9:41 am

duit .... oh duit....

tu la org tua dah kata... duit ni kalau banyak berhantu bro..... kerana duit sedara bergaduh, kerana duit persahabatan putus, kerana duit aweks lari ( bg bf yg tak der duit arr).... kerana duit laki bini cerai oooo .... kerana banyak duit gak buat yang celik jadi buta...AWAS!!!!!
ladyboss_5882
ladyboss_5882

Posts : 17
Join date : 2008-01-08

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu...

Post  LaDyBrId_831 on 9th January 2008, 10:35 am

huhuhu pg2 dah kena sekolah ni...
huhhuu bagus2 komen korg....
hahahahaha tp tu lawak je....
LaDyBrId_831
LaDyBrId_831

Posts : 679
Join date : 2007-10-23
Age : 39
Location : SPK Sunway Damansara

http://www.taharah.com.my

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu...

Post  mie rv4 on 11th January 2008, 2:34 pm

sebab ape kerana duit celik jadi buta
tu soalan cepu mas hehehe
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

sayalah org tu... Empty Re: sayalah org tu...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum