kami dtg nak ajak beramas mesra...

Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  xdrake on 18th February 2008, 8:51 am

ni takde mengena ngn kete...dgr citer jcars ade team futsal.. n dgr citer..agak kuat.. kami di cmcommy pun ade..tapi takde la kuat..tapi sudikah korg frenly match ngn kami yg tak kuat ini?? Very Happy

xdrake

Posts : 8
Join date : 2007-12-19

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  mie rv4 on 18th February 2008, 9:09 am

ape lg jcar,cm da petik tu
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  xdrake on 18th February 2008, 5:48 pm

L2s fmic wrote:ape lg jcar,cm da petik tu

mane petik...kita ajak elok2... main ske2... mcm main bowling rituh... Very Happy

xdrake

Posts : 8
Join date : 2007-12-19

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  mie rv4 on 19th February 2008, 8:54 am

tau ma,saja jek
ala ko ni min hati ada taman gak ek?
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  najibnavy on 20th February 2008, 6:14 pm

ha aper tunggu lg tuan presiden.....sahut cabaran kt bg tentangan hebat kali nie jcars pasti menang Smile Smile

najibnavy

Posts : 109
Join date : 2007-11-01
Age : 37
Location : KEMENTERIAN PERTAHANAN, JALAN SEMARAK, KUALA LUMPUR

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  L2 j-mode on 20th February 2008, 10:59 pm

ish awak nie.. min ...... kola camtu saya ok jer... pi kalo kalah jngn marah tau hehehehehe..... bile???? kat ner???? huhuhuhuhuu Twisted Evil Twisted Evil
L2 j-mode
L2 j-mode

Posts : 375
Join date : 2007-10-23
Age : 35
Location : kepong

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  xdrake on 21st February 2008, 7:24 am

dlm next month la...pertengahan bulan ke...nnt aku bg tarikh dier... korg selalu main kat mane??

xdrake

Posts : 8
Join date : 2007-12-19

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  mie rv4 on 28th February 2008, 9:14 am

dorang ni mane2 pun boleh
cakap ajae
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

kami dtg nak ajak beramas mesra... Empty Re: kami dtg nak ajak beramas mesra...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum