Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  kechik_rv4 on 3rd November 2007, 12:16 am

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata, "Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang 'benda tu'. Bole abang terangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?"

"ala, 'benda' tu senang je.. kita ni macam penjara, yang ayang punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel," terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai ber......

Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring keletihan sambil memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, "Bang, penjahatnya terlepas."

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan 'penjahatnya'. Rupanya si
pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas
termengah-mengah berkata, "Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup."

lol! lol! lol! lol! lol!
kechik_rv4
kechik_rv4

Posts : 141
Join date : 2007-10-23
Age : 34
Location : kepong t.u.j

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Red_crab7920 on 3rd November 2007, 12:23 am

kechik_rv4 wrote:Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata, "Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang 'benda tu'. Bole abang terangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?"

"ala, 'benda' tu senang je.. kita ni macam penjara, yang ayang punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel," terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai ber......

Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring keletihan sambil memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, "Bang, penjahatnya terlepas."

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan 'penjahatnya'. Rupanya si
pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas
termengah-mengah berkata, "Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup."

lol! lol! lol! lol! lol!



lau nak cite bnd nie ko cite kat kusut
dia suke bnd2 mcm nie
maklum la br kawin
lg pun kat puchong xde penjara
huhuhuhu..........
agak2 korang penjahat 2 suke lari dr sel x?
Red_crab7920
Red_crab7920

Posts : 82
Join date : 2007-10-25
Age : 35
Location : Kepong

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  TD_killer on 3rd November 2007, 12:40 am

bukan la penjahat tu kene jatuh hukuman kat jb lagi....
tapi dier ngah buat rayuan baru dua@tiga bulan la rasenye.... Shocked Shocked
tauČ dah nak dibebaskan taun depan la gamaknye.... pirat pirat pirat
tak caye tanye bini dier kanČ Mrs Mie RV4
TD_killer
TD_killer

Posts : 185
Join date : 2007-10-24
Age : 35
Location : sg tua

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Red_crab7920 on 3rd November 2007, 12:41 am

jgn tiru perbuatan org nie
nnt terpesong akidah korang
bg yg dah tiru lau rs best,ulang perbuatan 2 smpi jemu
huhuhuhu........... Twisted Evil
Red_crab7920
Red_crab7920

Posts : 82
Join date : 2007-10-25
Age : 35
Location : Kepong

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  TD_killer on 3rd November 2007, 12:42 am

jangan ulang sangat perbuatan tu tau Embarassed Neutral Embarassed
ye la kita ni idup sekali jerk....
lagi pun bukan pun leh nak masuk penjara lain nanti warden marah lak...
so masuk penjara agakČ la jangan dukk lelama sangat yeeee... Suspect Suspect Suspect
TD_killer
TD_killer

Posts : 185
Join date : 2007-10-24
Age : 35
Location : sg tua

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Red_crab7920 on 3rd November 2007, 12:45 am

killer_TD wrote:jangan ulang sangat perbuatan tu tau Embarassed Neutral Embarassed
ye la kita ni idup sekali jerk....
lagi pun bukan pun leh nak masuk penjara lain nanti warden marah lak...
so masuk penjara agakČ la jangan dukk lelama sangat yeeee... Suspect Suspect Suspect

bkn xleh dok lm2, tkt nnt menangis plak penjahat 2
kotor plak sel 2 nnt........... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Red_crab7920
Red_crab7920

Posts : 82
Join date : 2007-10-25
Age : 35
Location : Kepong

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Red_crab7920 on 3rd November 2007, 12:46 am

killer_TD wrote:jangan ulang sangat perbuatan tu tau Embarassed Neutral Embarassed
ye la kita ni idup sekali jerk....
lagi pun bukan pun leh nak masuk penjara lain nanti warden marah lak...
so masuk penjara agakČ la jangan dukk lelama sangat yeeee... Suspect Suspect Suspect

bkn xleh dok lm2, tkt nnt menangis plak penjahat 2
kotor plak sel 2 nnt........... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Red_crab7920
Red_crab7920

Posts : 82
Join date : 2007-10-25
Age : 35
Location : Kepong

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  TD_killer on 3rd November 2007, 12:48 am

sel kotor xpe nanti aku discuss ngan bos aku Shocked Shocked
mana tau dier leh anta sebut rege nanti kan..... What a Face What a Face
TD_killer
TD_killer

Posts : 185
Join date : 2007-10-24
Age : 35
Location : sg tua

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  L2 j-mode on 3rd November 2007, 3:24 am

yayayaya Twisted Evil Twisted Evil rase x sabar lak nak cuci sel.. leh tengok "penjahat"..........
L2 j-mode
L2 j-mode

Posts : 375
Join date : 2007-10-23
Age : 35
Location : kepong

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  LaDyBrId_831 on 4th November 2007, 12:16 pm

L2 j-mode wrote:yayayaya Twisted Evil Twisted Evil rase x sabar lak nak cuci sel.. leh tengok "penjahat"..........

bos buleh cuci sel ke? wah ni sudah bagus...
keta sy koto bos bleh cuci ka..... Very Happy Very Happy Very Happy
LaDyBrId_831
LaDyBrId_831

Posts : 679
Join date : 2007-10-23
Age : 39
Location : SPK Sunway Damansara

http://www.taharah.com.my

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  mie rv4 on 5th November 2007, 10:33 am

ha mcm2 la korang,nak mengarut jek
ni kechik da bawak topik ni
ha jawab la korang
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Mrs_L2s on 6th November 2007, 5:39 pm

amboi2...nie tetiba Mrs MieRV4 disebut lak..korang bab2 bnda nie ligat je ek...
pirat
Mrs_L2s
Mrs_L2s

Posts : 42
Join date : 2007-10-29
Location : PuTraJaYa

http://www.friendster.com/watulnida

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  kechik_rv4 on 7th November 2007, 6:24 pm

Mrs MieRV4 wrote:amboi2...nie tetiba Mrs MieRV4 disebut lak..korang bab2 bnda nie ligat je ek...
pirat

biasalah bujang2 nih ligatlah bab2 nih...
tak tau pun bleh dajar jgk bleh jd cikgu da...
kuikuikuikuikuikui.....
kechik_rv4
kechik_rv4

Posts : 141
Join date : 2007-10-23
Age : 34
Location : kepong t.u.j

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Mrs_L2s on 9th November 2007, 10:00 am

jd cikgu tuk benda yg SAH no hal...hehehehe... Laughing
Mrs_L2s
Mrs_L2s

Posts : 42
Join date : 2007-10-29
Location : PuTraJaYa

http://www.friendster.com/watulnida

Back to top Go down

Penjara Seumur Hidup Mari Layan... Empty Re: Penjara Seumur Hidup Mari Layan...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum