ada brg sikit nak jual ...

Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty ada brg sikit nak jual ...

Post  zu1 on 5th September 2008, 11:21 am

item : disc brake L5 depan ...
harga : rm250.00 ...

item : dashboard L2 siap meter, blower airkon ...
harga : rm200.00 ...

item : ic standart L2s ...
harga : rm100.00 ...

item : rim lebar kaw2 13' 110 saip taya 90% dapan belakang datsun 120y ...
harga : rm550.00 ... dah jual ...

item : rim besi 12' x de taya ...
harga : rm50.00 sudah ...

item : taya 15' 175 / 55 80% ...
harga : rm50.00 1 taya je ...

item : rim L5 siap taya bunya depan 95% belakang 80% ...
harga : rm600.00 ...

item : woofer 12' sound barrier ...
harga : rm50.00 ... klu nak box harga lain ...jual murah2 sudah ...

item : equlizer manual blaupunk ...
harga : rm50.00 ... jual murah2 sudah ...

item : amplier 250watt ada bran dah lupa ...
harga : rm50.00 ... jual murah sudah ...


Last edited by zu1 on 26th September 2008, 8:07 pm; edited 1 time in total
zu1
zu1

Posts : 32
Join date : 2008-08-15
Age : 39
Location : serdang selangor d.e.

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  mie rv4 on 5th September 2008, 11:33 am

bro yg belakang bumper depan tu yg dok kat dalam tu tak nak jual ka
ape org panggil peti ais,mata aku mcm nampak sesuatu jek belakang tu
mie rv4
mie rv4

Posts : 615
Join date : 2007-10-24
Age : 37
Location : putrajaya

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  zu1 on 26th September 2008, 8:03 pm

apa tu aku x faham la ...
zu1
zu1

Posts : 32
Join date : 2008-08-15
Age : 39
Location : serdang selangor d.e.

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  L2 j-mode on 8th October 2008, 6:46 pm

aku pun tak paham hahahahaa......
L2 j-mode
L2 j-mode

Posts : 375
Join date : 2007-10-23
Age : 35
Location : kepong

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  LaDyBrId_831 on 10th October 2008, 4:41 pm

ko xphm......
aku pn x paham...hahahahahahahahaha
LaDyBrId_831
LaDyBrId_831

Posts : 679
Join date : 2007-10-23
Age : 39
Location : SPK Sunway Damansara

http://www.taharah.com.my

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  Red_crab7920 on 10th October 2008, 6:28 pm

ladybird 2 ape pun xphm........... Exclamation Exclamation Exclamation lol!
Red_crab7920
Red_crab7920

Posts : 82
Join date : 2007-10-25
Age : 35
Location : Kepong

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  najibnavy on 14th October 2008, 1:57 pm

yap stuju ladybird smua dia x fhm yg dia fhm jimbet jer hahahahahahaha

najibnavy

Posts : 109
Join date : 2007-11-01
Age : 37
Location : KEMENTERIAN PERTAHANAN, JALAN SEMARAK, KUALA LUMPUR

Back to top Go down

ada brg sikit nak jual ... Empty Re: ada brg sikit nak jual ...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum